2015. július 3., péntek

Életjel

Sziasztok!
Első sorban szeretnék bocsánatot kérni, hogy nem hoztam a részt úgy ahogy megígértem, csak sajnos egy csepp időm sem volt most a blogra. Bár azt se tudom hogy kinek írom ezeket a sorokat mert, eddig már egy éve vezetem a blogot ( kisebb egy hónapos kimaradással ami ha jól néztem kétszer volt ) és azóta senki sem jelzett vissza. Egyedül egy ember. Akinek hálás is vagyok hogy vissza jelzett. Tudom nem írok tökéletesen, de próbálkozok, meg olyan sok részt nem is hoztam. Amit nagyon bánok, mert rengeteg ötletem lenne.
Szóval elhatároztam magam. Szeretném azoknak a blogoknak megköszönni a véleményüket akiktől kaptam. Hálás vagyok hogy leírtátok nekem miben kell fejlődnöm és hogy bíztatok engem.
Név szerint:
Diane's Stories - a little of me...  - Blogvezetőjének Diánának. Rettentően hálás vagyok azért a sok segítségért. Nélküled el se indult volna a blog rendesen. Valamint röstellem azt a sok zargatást, meg kérdezgetést.  Nagyon sokat jelentett. Még egyszer köszönöm szépen. :):):) ( Iszonyatosan imádom a blogod, remélem mihamarabb visszatérsz az új történetekkel. ) Puszi Eszty
Eva Kaulitz - nak is a véleményt köszönöm. Az is sokat segített. Azóta is figyelem, de most is egy két hiba becsúszik.
Barbi Kaulitz  : Aki egy regényt írt számomra. Ami úgy szint nagyon sokat segített. És örültem hogy lett még egy rendszeres olvasom. Első sorban pedig kitűnő örömmel fogattam hogy tetszett a blogom. Köszönöm. !!!!!!!

Ezen kívül az elhatározásom az hogy a blog szünetel. Sajnos nincs szívem bezárni. Túl sok energiát fektettem bele. De a mostani a desing rettentően ocsmány. Tudom de már kellett a változtatás. Sajna nincs megfelelő szerkesztő programom, így kénytelen vagy a blogger nyújtotta sablonok és minták között választani.
Viszont ez már nem lényeg. Az biztos hogy mert bezárom, nem adom fel, újra próbálkozom. Azonban akkor már úgy hogy minden tökéletes legyen. Rendszerint fogom nézni a többi blogot is amivel cserébe vagyok. És azoknak üzenem, ha nem akarnak már a cserék között tartani, nyugodtan kiszedhetnek onnan.
Végszóba pedig remélem ha legközelebb is kéne segítség akkor is számíthatok rátok. Blogvezetők!!!!!

Szívélyes üdvözlettel : Eszty (admin)

ui: Tudom és-sel nem kezünk mondatott.

1 megjegyzés:

  1. Szia Eszty! :)

    Először is, el szeretném mondani, hogy nagyon sajnálom, hogy csak most reagálok erre. Sajnos nagyon elfoglalt vagyok mostanság, és ez a blogomon is meglátszik. Másodszor pedig szeretnék köszönetet mondani neked, hogy én is helyet kaptam a bejegyzésedben. Örülök, hogy segíthettem, és egyáltalán nem zavartál a kérdéseiddel. A jövőben is szívesen segítek bármiben, ha tudok. Remélem ez a szünet csak átmeneti. Ne csüggedj, ha mindjárt nem sikerül úgy minden, ahogy szeretted volna. Senki nem profin kezdi. A titok a türelem, a sok gyakorlás és kitartás! Olvass sokat! ;) Ha szeretsz írni, ne hagyd abba! Akkor sem, ha senki nem jelez vissza. Mert nem csak másoknak írsz, a leginkább magadnak. :) Rengetegszer van úgy, hogy nekem sem jeleznek vissza, de ez mára már nem foglalkoztat. A lényeg, hogy te jól érzed magadat, miközben írsz.
    A design pedig a legkevesebb. Egyáltalán nem ocsmány, és nem is ezen van a hangsúly. Arra figyelj, hogy olvasható legyen a bejegyzésed. Most is az. Nincs ezzel baj. :) A csere pedig természetesen marad! :)
    xoxo

    VálaszTörlés